Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de La Reflexió com a eina d’aprenentatge

Montserrat Cruells Cadevall, Núria Llorca i Isern, Sergi Dosta Parras, Pere Molera Solà, Ana Inés Fernández Renna, María Elena Xuriguera Martín, Jose Carrasco Torres, Esther Vilalta Martí, Mercè Segarra Rubí, Antoni Roca Vallmajor, Mònica Martínez López, Joan Viñals Olià, J. M Chimenos Ribera, Miguel Morales Comas, Núria Cinca Luis

  • L'aprenentatge de l'estudiant i la seva formació com a professional i com a persona han de ser els objectius fonamentals de tot ensenyament. Sovint el professorat capficat en la transmissió de coneixements i en l'assoliment del programa, descuida, inconscientment, una part fonamental del paper que ha de jugar en la formació dels seus estudiants. La reflexió sobre un mateix, sobre la societat que l'envolta i sobre el seu futur com a professional és una eina formativa que sovint no s'utilitza a les aules. En aquest treball es presenten diferents formes de promoure la reflexió com a eina d'aprenentatge i els resultats obtinguts en assignatures de llicenciatura, de grau i de màster


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus