Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Efecte de la filmació en els errors comesos pels estudiants d'infermeria en avaluar una situació clínica simulada

Carme Sansalvador Comas, Olga Isern, Montserrat Faro Basco, Joan Carles Casas Baroy

  • La simulació clínica com a mètode d’aprenentatge i entrenament, permet que les persones experimentin la representació d’un esdeveniment real amb la finalitat d’adquirir coneixements, habilitats i actituds. Gravar l’escenificació suposa una eina útil per a poder reflexionar al voltant de les decisions preses i les accions portades a terme, amb l’objectiu de detectar els punts forts, els punts febles i els aspectes de millora en l’aprenentatge. L’estudi que es va realitzar sobre un grup d’estudiants de segon curs d’infermeria, pretén avaluar de quina manera saber-se filmat durant la simulació influeix en el fet de cometre més errors en la realització de les tècniques proposades


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus