Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Espais intel·ligents d’aprenentatge: Conceptualització d’elements clau per a una aula smart

    1. [1] Universitat Rovira i Virgili

      Universitat Rovira i Virgili

      Tarragona, España

  • Localización: EDUcación con TECnología: un compromiso social. Aproximaciones desde la investigación y la innovación / coord. por Francesc Xavier Carrera Farran, Francisco Martínez Sánchez, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, Enric Brescó Baiges, Eduard Vaquero Tió, 2018, ISBN 978-84-9144-126-7, págs. 2014-2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els espais d’aprenentatge, com ara aules de centres educatius i universitats, són un agent que influeix directament en l’aprenentatge de l’alumne. La introducció de la tecnologia a l’aula no implica per se una millora dels processos cognitius dels alumnes, però aplicada de forma estratègica pot ajudar en la millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge. Per a fer-ho de forma eficient, cal conceptualitzar quins son els elements clau necessaris per a poder considerar les aules dotades de tecnologia com a espais intel·ligents d’aprenentatge. Per a fer-ho, s’ha realitzat una anàlisi exhaustiva de la literatura seguint el procediment de revisió sistemàtica i, posteriorment, una validació formada per un comitè d’experts en la matèria. [Aquesta investigació finalitzarà properament. De moment preveiem una sèrie de resultats esperats que confirmarem amb la validació d’experts. Com a conclusió, tindrem la conceptualització d’elements clau que permetran determinar el llindar per tal de poder convertir una aula tradicional en una aula smart.]


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno