Google Scholar: cites
El enfoque conexionista en psicología cognitiva y algunas aplicaciones sencillas en didáctica de las ciencias
Campanario, Juan Miguel

Data: 2004
Resum: En este artículo se presenta el enfoque conexionista utilizado en psicología cognitiva para entender algunos procesos de comprensión y aprendizaje de las ciencias.
Resum: In this article I introduce the connectionist approach used in Cognitive Psychology in order to understand some comprehension and learning processes in science education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Redes neuronales ; Conexionismo ; Aprendizaje ; Comprensión ; Neural networks ; Connectionism ; Learning ; Comprehension
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 22 N. 1 (2004) , p. 93-104, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21963
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v22-n1-campanario
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3905


12 p, 60.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir