Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Anàlisi i apropament a la funció directiva de les zones escolars rurals

  • Autores: Anna Corominas Arolas
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 55, 2021, pág. 11
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’escola rural és una realitat encara força desconeguda. Aquesta tipologia d’escola i el seu agrupament en Zones Escolars Rurals tenen una gran importància en l’àmbit educatiu al nostre país. Coneguda com l’escola de les tres «p» (petita, de poble i pública) ofereix un arrelament al poble, li dona vida, el dinamitza i contribueix a l’equilibri territorial. Com es pot percebre, aquesta escola no comparteix moltes característiques amb l’escola ordinària i la problemàtica del sector recau en el fet que la formació dels seus professionals segueix les directrius globals i, per tant, no obté resultats favorables en la pràctica professional.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno