Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Acció directa per reforçar l'estudi autònom i semipresencial dels estudiants en les matèries de cultura de la Llicenciatura de Filologia Anglesa mitjançant la creació d'una pàgina web interactiva

Felicity Hand, Laura Gimeno Pahissa, Sara Martín Alegre

  • español

    Nuestros estudiantes de segundo ciclo han alcanzado un alto nivel de inglés hablado y escrito, pero tienen graves vacíos de conocimientos relacionados con acontecimientos culturales e históricos del mundo de habla inglesa. En la asignatura troncal Historia y cultura de los países de habla inglesa se ven obligados a cubrir una gran cantidad de material en un período de tiempo relativamente corto. Hay una escasez de libros de texto adecuados para estudiantes adultos extranjeros, puesto que pocos de los libros del mercado proporcionan suficiente información y un nivel intelectual adecuado para estudiantes universitarios que no sean de habla inglesa. Mediante la construcción de una página web para la asignatura, intentamos motivar los estudiantes a buscar y contrastar información. La enorme cantidad de información disponible en Internet nos ha obligado a establecer directrices de modo que los estudiantes puedan distinguir entre las fuentes y aprendan a cuestionar todos los datos que aparecen en la red.

  • català

    Els nostres estudiants de segon cicle han aconseguit un alt nivell d'anglès escrit i parlat, però tenen greus buits de coneixements sobre esdeveniments culturals i històrics en el món de parla anglesa. Estan obligats a cobrir una gran quantitat de material en un període de temps relativament curt a l'assignatura troncal Història i cultura dels països de parla anglesa. Hi ha una manca de llibres de text adequats per a estudiants adults estrangers, perquè pocs dels llibres que hi ha al mercat proporcionen suficient informació i nivell intel·lectual per a estudiants universitaris que no siguin de parla anglesa. Mitjançant la construcció d'una pàgina web per a l'assignatura, hem intentat motivar els estudiants a cercar i contrastar informació. L'enorme quantitat d'informació disponible a Internet ens ha obligat a establir directrius per tal que els estudiants puguin distingir entre les fonts i aprendre a posar en dubte totes les dades que apareixen a la xarxa.

  • English

    Our second cycle students have achieved a high level of spoken and written English, but they have serious gaps in their knowledge of cultural and historical events in the English-speaking world. They are obliged to cover a great deal of material in a relatively short period of time in the core subject History and Culture of the Englishspeaking Countries. There is a dearth of suitable textbooks for adult foreign students as few of the books available on the market provide enough information and intellectual depth for non-English speaking university students. By means of the construction of a webpage for the subject we have tried to motivate the students to search and contrast information. The enormous amount of information available on internet has obliged us to establish guidelines so the students can distinguish between sources and learn to question all the data that appears on the web.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus