Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Unha estrela na arte: O Banquete da raíña Cleopatra

Iria-Friné Rivera Vázquez

  • galego

    O fresco de O banquete de Cleopatra realizado por Tiepolo no Palacio Labia é unha obra con diversos niveis de lecturas. Pola súa narrativa, figuras, estilo, concepción da imaxe, cromatismo e atmosfera esta pintura é ao mesmo tempo unha visión artística e histórica. Sintetiza o enfoque de escritos de personalidades do Imperio Romano como poetas, historiadores e científicos. Pero tamén funciona como un símbolo: a figura da Raíña Cleopatra comezara a ser cultivada, tras o Imperio Romano, a partir do Renacemento. O camiño iniciado dende obras como Antonio e Cleopatra (1606-1607) de William Shakespeare ata lenzos barrocos como o Banquete de Cleopatra (1653) executado por Jacob Jordaens conducen a obra pintada polo artista veneciano, que aportou co seu estilo rococó unha nova dimensión ao mito da Raíña.

  • English

    The fresco of The feast of Cleopatra painted by Tiepolo at the Labia Palace is a masterpiece with several levels of readings. By its narrative, figures, style, conception of the image, chromatics and atmosphere this painting is at the same time an artistic and historical vision. It synthesizes the approach of writings of personalities from the Roman Empire: poets, historians and scientists. But it also works as a symbol: Queen Cleopatra’s figure had begun to be cultivated, after the Roman Empire, from the Renaissance. The path initiated from plays such as Antonio and Cleopatra (1606-1607) by William Shakespeare to Baroque paintings, such as The Banquet of Cleopatra (1653) executed by Jacob Jordaens, lead the work painted by the Venetian artist, who contributed with his Rococo style a new dimension of the myth of the Queen.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus