Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Què diuen els estudiants universitaris sobre l'Avaluació de les activitats que comporten llegir i escriure per aprendre?: Hi ha diferències en funció de l'àmbit on estudien?

Núria Castells, Isabel Cuevas Fernández, Esther Nadal, Marta Minguela i Brunat, Eva Lordán Arias, Mariana Miras, Inma Gómez

  • L'estudi presentat és part d'una recerca sobre les tasques de lectura i escriptura que els estudiants duen a terme per aprendre continguts en l'àmbit científic i humanístic. Hi van participar 349 estudiants dels dos àmbits de coneixement. Mitjançant un qüestionari on-line es van copsar les seves representacions sobre diverses tasques. Es va demanar si els professors les avaluaven, si informaven dels criteris concrets d'avaluació i si oferien ajudes. Els resultats indiquen que, a banda d'existir diferències entre el tipus de tasques que es realitzen en ambdós àmbits de coneixement, també hi ha diferències en la mesura en què s'informa sobre què s’avaluarà i en les ajudes que es proporcionen.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus