La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials
Cantó i Gargallo, Berta (Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya))
Data: |
2019 |
Resum: |
L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. La proposta afavoreix el treball competencial i interdisciplinari, potenciant també la capacitat empàtica i creativa de l'alumnat. El fet de reescriure i representar el mite afavoreix l'aprenentatge significatiu, cooperatiu i responsable, el qual propicia l'assoliment d'un coneixement més ric i complert. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Xarxes socials ;
Competències ;
Literatura ;
Grec ;
Role-playing |
Publicat a: |
Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 71-83, ISSN 2013-682X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
MethodosArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2020-02-18, darrera modificació el 2021-08-07