Facilitando la reestructuración de las ideas sobre energía y calor de los futuros maestros mediante el modelo de aprendizaje como indagación orientada
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Data: 2013
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1410-1414 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/307238


5 p, 75.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2017-06-06, darrera modificació el 2022-06-16



   Favorit i Compartir