Facilitando la reestructuración de las ideas sobre energía y calor de los futuros maestros mediante el modelo de aprendizaje como indagación orientada
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Data: |
2013 |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1410-1414 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/307238
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2017-06-06, darrera modificació el 2022-06-16