Google Scholar: cites
Moda e imagen publicitaria
Vázquez Casco, Ana Isabel

Data: 1997
Resum: Es preciso especificar que equiparo fotografía de moda a imagen publicitaria de moda. Desde comienzos de siglo, momento en que un fotógrafo se pone al servicio de una casa de costura para difundir sus productos, comienza la alianza entre un técnico-creador (ya nos decantaremos por uno de estos dos términos), un anunciante y un futuro público.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Moda ; Imagen ; Publicidad
Publicat a: Questiones publicitarias, Monografía 1 (1997) , p. 49-57 (Artículo de Monografía) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/m1-vazquez
DOI: 10.5565/rev/qp.242


9 p, 564.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir