Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El director de campanya i les estratègies en comunicació i persuasió dels partits polítics

  • Autores: Matilde Obradors Barba, Marcel Mauri i de los Rios, Sergi Cortiñas Rovira, Carles Pont i Sorribes
  • Localización: La campanya fragmentada: comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2010 / Arantxa Capdevila Gómez (aut.), Carles Pont i Sorribes (aut.), 2012, ISBN 978-84-9984-167-0, págs. 39-65
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • 1. INTRODUCCIÓ. OBJECTIUS I MÈTODE.

      1.1 Els objectius i el mètode.

      2. PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA CAMPANYA.

      3. ESTRATÈGIES DE CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL LÍDER.

      3.1 Conceptualització de la imatge dels candidats.

      4. POSICIONAMENT DEL MISSATGE DELS PARTITS POLÍTICS ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ.

      4.1 Tractament dels mitjans de comunicació.

      5. PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I D'IMATGE DE LA CAMPANYA.

      5.1 Eslògan de la campanya.

      5.2 Disseny de campanya.

      5.3 Grau de creativitat i estratègies innovadores.

      6. PERCEPCIÓ DE LES ESTRATÈGIES I CAMPANYES DELS ALTRES PARTITS.

      7. CONCLUSIONS.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno