Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els condicionants de les transicions educatives: combatre o reproduir la desigualtat des de la planificació escolar

  • Autores: Maica Tarabini
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 399, 2018 (Ejemplar dedicado a: A les ciutats invisibles), págs. 25-29
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’objectiu de l’article és analitzar l’impacte que exerceix la desigualtat social sobre les transicions educatives dels joves posant el focus en els condicionants de tipus sistèmic que marquen aquestes transicions i en el paper que pot jugar la planificació de l’oferta per tal de revertir-les o, contràriament, reproduir-les. L’anàlisi se centra específicament en les transicions de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) a la postobligatòria a la ciutat de Barcelona i es basa en les evidències de recerca recollides en el marc del projecte EDUPOST16, tant a partir de dades secundàries com d’entrevistes a informants claus.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno