Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El treball autònom de l�alumnat: un cas aplicable a l�assignatura 12039

Gabriel Sansano i Belso, José Miguel Santacreu Soler, José Antonio Martínez Prades, Remedios Mataix Azuar, Virgilio Tortosa, María Dolores Vargas Llovera, Francisco Javier Consuegra Panaligán, Juan A. Ríos Carratalá

  • A partir d�una assignatura espcífica de postgrau (12039), dissenyada per a estudiants egressats de geografia i història, un grup de professors de la facultat de filosofia i lletres (història contemporània, història de l�art, filología española, antropologia i filologia catalana), elaboren temes de treball diferents que dialoguen entre ells enriquint els objectius inicials de l�assignatura: els coneixements de la història i cultura contemporànies.

    Amb aquest punt de partida, la xarxa creada explora els punts següents: metodologies docents i col·laboratives per a fomentar la participació activa i el treball en equip de l�alumnat;s�hi treballa sobre alguns casos pràctics sobre els quals investiguen els diversos docents implicats: història i poètiques de la memòria: la violència política en la representació del franquisme, sobre les repercussions del franquisme en l�art i l�arquitectura, repercussions del franquisme en la història i en la novel·la, teatre, cine i documentals, i les seues connexions amb altres literatures i cultures pròximes


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus