Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de L'ús de calculadores gràfiques i de fotografies en l'aprenentatge de les matemàtiques

Luis Bonet Juan

  • El treball amb fotografies, utilitzant una calculadora gràfica com ClassPad 400 o una aplicació de càlcul simbòlic com Geogebra, ens permet plantejar diverses qüestions per resoldre un problema on l'alumnat haurà de fer ús dels coneixements de les funcions matemàtiques.

    Aquest mètode que combina fotografia, matemàtiques i l'ús de les TIC's, incentiva les ganes d'aprendre, d'investigar i de treballar de forma col·laborativa per a obtindré com a resultat un model matemàtic, mitjançant la interpolació, que donarà resposta a les qüestions plantejades en el problema.

    Una proposta enriquidora amb la qual, hem aconseguit la transmissió dels coneixements i a més a més, que un conjunt d'alumnes d'allò més divers, s'inicie en la interpretació d'imatges i/o fenòmens del dia a dia, descobrint les matemàtiques d'una marera més motivadora. L'objectiu de la càmera fotogràfica ha passat a ser l'objectiu de la resolució d'un problema matemàtic que ara l'alumnat interpreta des d'altra perspectiva.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus