Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estalviem: treballem matemàtiques per canviar actituds

  • Autores: Georgina Ruscada Triola, Meritxell Vidal
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 387, 2016 (Ejemplar dedicado a: Es ven la Tour Eiffel), págs. 53-58
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Cada dia més la banca penetra en l’educació i incideix des dels seus enfocaments neoliberals en els processos curriculars per fonamentar una educació financera sota la perspectiva de l’emprenedoria. El projecte “Tus finanzas, mi futuro” que en aquests moments es vol implementar en tot l’estat espanyol i que ha estat elaborat i coordinat per setze grans bancs n’és un exemple clar. Però, és aquesta la millor opció? No fóra més adient que la mateixa escola assumís aquesta capacitació per evitar direccionalitats amb, probablement, forts i amagats interessos?


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno