Aquest article detalla el procés del plantejament i el disseny del Curs d�Introducció a la Filologia Catalana, dut a terme per un grup de professors i professores del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d�Alacant. El curs combina objectius propedèutics i de tipus social i conductual, ja que no sols pretén oferir formació a l�alumnat de segon de batxillerat i primer de grau en matèria de llengua, literatura i cultura al País Valencià i a la resta de territoris catalanoparlants, sinó també informar sobre què fem i com som a Filologia Catalana en un entorn marcat sovint per prejudicis de tipus lingüístic i cultural. L�article mostrarà quines possibilitats d�interfície virtual han estat considerades adequades per als nostres objectius (Moodle, curs MOOC i web amb gimcana d�aprenentatge) i detallarà el tipus de recursos i materials usats i preparats, respectivament, per al curs, que, com hem avançat, estarà dividit en tres grans mòduls: llengua, literatura i cultura
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados