Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Principis neurodidàctics per a l'aprenentage

  • Autores: Jesús C. Guillen, Carlos Felipe Pardo Vélez, Anna Forés i Miravalles, Teresa Hernández, Carmen Trinidad Cascudo
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 49, 2015, págs. 49-67
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article recull l’interès que està despertant en l’educació la contribució de les neurociències. Seran motiu d’aquest article donar a conèixer l'estat actual de les recerques en neurociències que es poden aplicar a l'educació, comprendre el perquè de la seva presència en la societat i en l’educació, així com donar a conèixer què és la neurodidàctica, d’on neix i quins són els seus principis per a l’educació: saber el valor propositiu de les accions d’ensenyament–aprenentatge fonamentades en el coneixement del cervell. L’argumentació contrastada d’aquests principis ens ajudarà també a desmentir alguns dels «neuromites» o falses creences del coneixement del cervell en l’educació. Així mateix, també es vol evidenciar el paper de la neurodidàctica davant dels trastorns de l’aprenentatge per acabar parlant del rol i les funcions del neuroeducador/a.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno