Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de L’estructuració del consum a través de l’anàlisi de correspondències

Vicent Borràs Català

  • català

    L’article parteix de la perspectiva teòrica que considera el consum una pràctica de comunicació; intenta demostrar que els hàbits, els objectes i les mercaderies presenten una estructuració derivada de la seva mateixa naturalesa comunicativa. Mostra també un exemple de construcció de tipologies articulades, mitjançant l’aplicació de tècniques d’anàlisi multivariada, i tracta d’esbrinar estructures internes entre les diferents pràctiques de consum per tal d’establir noves conceptualitzacions.

  • English

    This article takes a theory which considers the practice of consumption as a means of communication. Demonstrating that habits, goods, possessions, etc., together from a elaborate structure. This structure components are derived from the communicate essence of each object. Also if demonstrate by means of multivariate data analysis an exempla of interlocking typologies. It goes on to further interior structures within the various areas of consumption thus establishing new conceptual typologies


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus