Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero: el repte d’una formació inicial de professors que “sembri llavor”

  • Autores: Digna Couso
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 17, 2010 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 28-34
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d’una altra forma de fer a l’aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s’hi vol aconseguir.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno