Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias : primeros resultados
Sanjosé López, Vicent (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Solaz-Portolés, Joan Josep (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
Data: |
1993 |
Resum: |
In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. This proposal is evaluated in an experiment with different groups of students and severa1 learning tasks. The first results are discussed. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Comprensió lectora en ciències ;
Aprenentatge acadèmic ;
Característiques textuals dels textes de ciències ;
Estratègies de lectura ;
Ús d'analogies |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 137-148, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21184
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n2-sanjose-solaz-vidal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4529
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-24, darrera modificació el 2024-05-26