L�objectiu d�aquest treball va ser estudiar l�efecte que tenen tres formes diferents de proporcionar la informació amb l�ajuda de vídeo sobre el nombre i tipus de feedbacks, l�aprenentatge actitudinal i la percepció dels alumnes en classes d�educació física en secundària. La mostra van ser tres grups de quart curs d�educació secundària obligatòria (53 alumnes de 15-16 anys) d�un centre d�ensenyament obligatori del sud-est d�Espanya. Es va utilitzar un disseny quasiexperimental intergrup amb pretest i posttest. Es va fer un tractament de cinc sessions. Les variables independents van ser la forma de proporcionar la informació i la persona encarregada de fer-ho. Les variables dependents van ser: a) el tipus i quantitat de feedback rebut pels alumnes; b) l�aprenentatge actitudinal; c) la percepció dels alumnes de la classe; i d) la percepció de l�actuació del professor durant les classes. Els resultats mostren que: a) quan s�utilitza el vídeo per donar informació es proporciona un nombre més gran de feedbacks als alumnes; b) quan s�utilitza el vídeo per impartir feedbacks, aquest és de tipus prescriptiu i correctiu, mentre que quan no s�empra el vídeo el tipus de feedback més utilitzat és el descriptiu; i c) quan l�alumne participa en la detecció i correcció d�errors es produeix un major aprenentatge actitudinal
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados