Aprendizaxe cooperativa na universidade: a experiencia dun modelo híbrido na aula de idiomas
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/4997
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Aprendizaxe cooperativa na universidade: a experiencia dun modelo híbrido na aula de idiomas |
Autor/a: | López Rúa, Paula |
Palabras chave: | Aprendizaxe cooperativa | Crebacabezas | EEES | Inglés | Xogo | Concurso | |
Data: | 2010 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Cita bibliográfica: | LÓPEZ, Paula: «Aprendizaxe cooperativa na universidade: a experiencia dun modelo híbrido na aula de idiomas». Innovación Educativa. ISSN 1130-8656, vol.20 (2010), pp. 49-59 |
Resumo: | Neste traballo expóñense os resultados dunha experiencia de aprendizaxe cooperativa realizada durante o curso 2008-2009 cun grupo de alumnos universitarios na materia “Lingua Inglesa”. En diferentes apartados dáse conta do contexto de aprendizaxe, os obxectivos que xustifican a posta en práctica da experiencia, as características da técnica elixida (neste caso, unha combinación da técnica do crebacabezas de Aronson e a do xogo-concurso por equipos de DeVries), as diferentes fases do desenvolvemento da actividade e o seu proceso de avaliación, tanto polo profesor como polos alumnos participantes. O éxito da experiencia apunta á conveniencia de fomentar este tipo de actividades de aprendizaxe no eido universitario, especialmente considerando que moitos dos obxectivos da aprendizaxe cooperativa, tales como o fomento da responsabilidade individual, o desenvolvemento de habilidades interpersoais para o seu emprego na futura profesión, ou a mellora xeral do rendemento, particularmente no eido das linguas estranxeiras, son tamén obxectivos básicos do Espazo Europeo de Educación Superior. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/4997 |
ISSN: | 1130-8656 |
Coleccións
-
- FIA-Artigos [157]
- IN/020, Núm 20 (2010) [19]