Unha aproximación ao impacto económico directo do turismo académico: o caso dos intercambios Erasmus na Universidade de Santiago de Compostela
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19593
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Unha aproximación ao impacto económico directo do turismo académico: o caso dos intercambios Erasmus na Universidade de Santiago de Compostela |
Outro/s título/s: | Una aproximación al impacto económico directo del turismo académico: el caso de los intercambios Erasmus en la Universidad de Santiago de Compostela An Approximation of Direct Economic Impact of Academic Tourism: The Case of Erasmus Exchange Program in the University of Santiago de Compostela |
Autor/a: | Pawlowska, Ewa Martínez Roget, Fidel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Economía Aplicada |
Palabras chave: | Turismo académico | Impacto económico do turismo | Intercambios universitarios Erasmus | Impacto económico del turismo | Academic tourism | Economic impact of tourism | Erasmus exchange program | |
Data: | 2009 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 18, núm. 2 (2009), pp. 91-110 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Nos últimos anos, o turismo relacionado cos intercambios universitarios está cobrando
importancia como unha nova tipoloxía de turismo. Existe, porén, bastante confusión polo
que respecta á súa conceptualización. Neste traballo proponse o termo “turismo académico” para
describir este movemento turístico, á vez que se trata de estimar o impacto económico directo
xerado polos estudantes Erasmus recibidos pola Universidade de Santiago de Compostela
no curso académico 2007-2008. Os resultados do traballo revelan que este tipo de turismo presenta
unha maior duración da estadía ca o turismo convencional, que xera visitas adicionais de
familiares e amigos, e que se trata dun turista moi satisfeito tanto coa cidade coma coa Universidade,
o que se traduce nun desexo de volver visitar a cidade nun futuro. Estas características
deberían ser tidas en conta polos axentes implicados no sector turístico na toma de decisións e
para unha mellor adecuación da oferta a esta demanda en crecemento En los últimos años, el turismo relacionado con los intercambios universitarios está cobrando importancia como una nueva tipología de turismo. Existe, sin embargo, bastante confusión por lo que respecta a su conceptualización. En este trabajo se propone el término “turismo académico” para describir este movimiento turístico, a la vez que se trata de estimar el impacto económico directo generado por los estudiantes Erasmus recibidos por la Universidad de Santiago de Compostela en el curso 2007-2008. Los resultados del trabajo revelan que este tipo de turismo presenta una mayor duración de la estancia que el turismo convencional, que genera visitas adicionales de familiares y amigos, y que se trata de un turista muy satisfecho tanto con la ciudad como con la Universidad, lo que se traduce en deseo de volver a visitar la ciudad en un futuro. Estas características deberían ser tenidas en cuenta por los agentes implicados en el sector turístico en la toma de decisiones y para una mejor adecuación de la oferta a esta demanda en crecimiento In recent years the tourism related to the university exchange programs is becoming more important as a new type of tourism. However there is some confusion concerning its conceptualization. In this paper the term of “academic tourism” is proposed to describe this tourist activity, and it is aimed to estimate the direct economic impact of the Erasmus students received by the University of Santiago de Compostela during the academic year 2007-2008. The results of the study reveal that this kind of tourism shows longer duration of stay comparing to the conventional tourism, it also generates additional visits of relatives and friends and the study shows a tourist with high level of satisfaction with both the city and the University who, as a result, expresses the wish to repeat the visit in the future. These characteristics should be considered by agents connected to tourism sector in their decision making process and for better adjusting of the supply to this increasing demand |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19593 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EA-Artigos [311]
- EC/018-Vol.18, Núm. 2 (2009) [13]