Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19589
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela |
Outro/s título/s: | Análisis de la lealtad de los turistas que visitan la ciudad de Santiago de Compostela An Analysis of Tourism Loyalty: The Case of Santiago de Compostela |
Autor/a: | Martínez Roget, Fidel Novello, Simone Murias Fernández, Pilar |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Economía Aplicada |
Palabras chave: | Santiago de Compostela | Turismo | Satisfacción | Lealdade | Lealtad | Tourism | Satisfaction | Loyalty | |
Data: | 2009 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 18, núm. 2 (2009), pp. 5-20 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Nos últimos anos no ámbito turístico, ao igual que no conxunto da economía, produciuse
un cambio de paradigma na xestión das empresas e a medición da satisfacción dos clientes
foi desprazada polo concepto de lealdade, ao consideralo un mellor indicador do seu comportamento
real. Neste artigo proponse un enfoque integrado para tratar de comprender a lealdade
do turismo co destino Santiago de Compostela, á vez que se examinan as relacións teóricas
e empíricas acerca dos vínculos entre a satisfacción turística, tanto global como por atributos,
e a lealdade co destino.
Os resultados do traballo permitirán coñecer os factores sobre os que os responsables, tanto
públicos como privados, da xestión do destino deberán incidir para xerar lealdade nos turistas.
Un turista leal seguramente repetirá a visita e moi probablemente a recomendará a outras persoas.
A celebración do Xacobeo no ano 2010 traerá a Santiago de Compostela –e a Galicia no
seu conxunto– un importante volume de turistas, oportunidade que debería ser aproveitada para
xerar fluxos turísticos nos próximos anos En los últimos años en el ámbito turístico, al igual que en el conjunto de la economía, se ha producido un cambio de paradigma en la gestión de las empresas y la medición de la satisfacción los clientes ha sido desplazada por el concepto de lealtad, al considerarlo un mejor indicador de su comportamiento real. En este artículo se propone un enfoque integrado para tratar de comprender la lealtad del turismo con el destino Santiago de Compostela, a la vez que se examinan las relaciones teóricas y empíricas acerca de los vínculos entre la satisfacción turística, tanto global como por atributos, y la lealtad con el destino. Los resultados del trabajo permitirán conocer los factores sobre los que los responsables, tanto públicos como privados, de la gestión del destino deberán incidir para generar lealtad en los turistas. Un turista leal seguramente repetirá la visita y muy probablemente la recomendará a otras personas. La celebración del Xacobeo en el año 2010 traerá a Santiago de Compostela –y a Galicia en su conjunto– un importante volumen de turistas, oportunidad que debería ser aprovechada para generar flujos turísticos en los próximos años This paper analyses the loyalty of tourists to the destination Santiago de Compostela. Using structural equation modeling (SEM), it examines the theoretical relations between tourist satisfaction, overall and by attributes, and loyalty to the destiny. The results show that loyalty is strongly influenced by tourists’ satisfaction with the various elements that make up the destination (accommodation, catering, cultural and natural heritage, security, etc.), whereas tourists’ overall satisfaction does not seem to have an impact on tourists’ loyalty. The conclusions derived from work can be used by public and private institutions responsible for the managing the city of Santiago de Compostela |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19589 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EA-Artigos [316]
- EC/018-Vol.18, Núm. 2 (2009) [13]