Google Scholar: cites
Sobre la aplicación y uso del concepto de derivada en el estudio de conceptos económicos en estudiantes de bachillerato y universidad
Ariza, Ángel (Universitat d'Alacant. Departament d'Innovació i Formació Didàctica)
Llinares, Salvador (Universitat d'Alacant. Departament d'Innovació i Formació Didàctica)

Títol variant: The usefulness of derivative concept in learning economic concepts by high school and university students
Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comprensió matemàtica derivada ; Registres algebraics i gràfic ; Conceptes d'economia ; Didàctiques específiques ; Comprensión matemática derivada ; Registros algebraicos y gráfico ; Conceptos de economía ; Didácticas específicas ; Understanding mathematics ; Derivate function ; Algebraical and graphical representations ; Economic and microeconomic concepts ; Specific didactics
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 27 n. 1 (2009) p. 121-136, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/132211
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v27-n1-ariza-llinares
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3667


16 p, 678.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2022-11-11



   Favorit i Compartir