O atraso económico e o sistema de transporte terrestre na Galicia do século XIX
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19176
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | O atraso económico e o sistema de transporte terrestre na Galicia do século XIX |
Outro/s título/s: | The economic backwardness and the land transportation system in the 19th in Galicia El atraso económico y el sistema de transporte terrestre en la Galicia del siglo XIX |
Autor/a: | Barreiro Gil, Manuel Jaime |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Economía Aplicada |
Palabras chave: | Sistema de transporte | Crecemento económico | Círculo vicioso do atraso | Expectativas | Consenso | Transportation system | Economic growth | Vicious circle of backwardness | Expectation | Consensus | Crecimiento económico | Círculo vicioso del atraso | |
Data: | 2001 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 10, núm. 1 (2001), pp. 63-82 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Para os “economistas” galegos dos séculos XVIII e XIX, a precariedade do sistema de
transporte terrestre era considerada como un obstáculo de primeira orde en contra do crecemento
económico. As súas propostas a este respecto, sen embargo, non tiveron ningunha
transcendencia práctica. O círculo vicioso do atraso en que ficaba mergullada a Galicia tradicional
eivaba de raíz calquera iniciativa reformista que non atacase directamente a súa cerna estructural,
cousa que aquelas non facían. Para isto requiríase un contexto de expectativas económicas
e un consenso social que a mesma tradición diluía In the 18th and 19th centuries, Galician “economist” considered the precariousness of the land transportations system to be the main inhibiting economic development. However, their proposals in this regard had no practical transcendence. The vicious circle of backwardness, in which traditional Galicia remained submerged, meant that reformist initiatives that did not attack its structural nucleus, which they did not, were cut down. For this proposal of economic reform, a context of economic expectation and social consensus were required, possibly diluted by the tradition itself Para los "economistas" gallegos de los siglos XVIII y XIX, la precariedad del sistema de transporte terrestre era considerada como un obstáculo de primer orden en contra del crecimiento económico. Sus propuestas al respecto, sin embargo, no tuvieron ninguna trascendencia práctica. El círculo vicioso del atraso en que se hallaba sumergida la Galicia tradicional hacía ineficaz cualquier iniciativa reformista que no atacase directamente a su centro estructural, cosa que aquéllas no hacían. Para ello se hubiese requerido un contexto de expectativas económicas y un consenso social que la misma tradición diluía |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19176 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EA-Artigos [317]
- EC/010-Vol.10, Núm. 1 (2001) [24]