Google Scholar: cites
La enseñanza del concepto de campo eléctrico basada en un modelo de aprendizaje como investigación orientada
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada)

Data: 2001
Resum: This work is grounded on a constructivistic conception of the learning of Sciences, more particularly on the model known as teaching-learning as oriented research. In accordance with this theoretical basis we have developed an empirical research framed within the teaching of Electrostatics in Higher Education. The designs developed have enabled us to assess the learning achieved by the students. According to our findings we could say that the materials developed and the way we have worked with them have contributed to a more significant learning and favoured a more positive attitude toward the teaching of the subject.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 19 N. 2 (2001) , p. 319-334, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21750
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v19-n2-furio-guisasola
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4007


16 p, 140.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-09-28



   Favorit i Compartir