Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els itineraris postobligatoris dels joves i la reforma escolar

  • Autores: R. Merino, Jordi Planas Coll
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 15, 1996, págs. 177-202
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aproximadament tres quar-tes parts deis joves que tenen I'edat pertinent accedeixen avui als ensenyaments secundaris postobligatoris, i prop deis dos teryos es presenten al mercat de treball amb titulacions d'aquest nivell. Paradoxalment, disposem d'escasses informacions, tant pel que fa referencia a com circulen aquests adolescents pel siste-ma educatiu com pel que fa referencia als seus «resultats» d'in-serció professional un cop fina-litzats els cicles educatius de la secundaria. En aquest article volem pre-sentar les escasses informacio-ns disponibles al respecte i plantejar algunes hipótesis i interrogants sobre els futurs comportaments deis joves estudiants deis en-senyaments secundaris en el nou escenari de la reforma educati-va proposada a la LOGSE. Peró per emmarcar el tema, volem presentar en el primer apartat d'aquest article els princi pals ele-ments contextuals que, al nos-tre entendre, enquadren aquests processos.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno