Modelo econométrico integrado do transporte internacional por vía marítima, 1973-1992
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19022
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Modelo econométrico integrado do transporte internacional por vía marítima, 1973-1992 |
Outro/s título/s: | Integrated econometric model of international shipping, 1973-1992 |
Autor/a: | Frías Pinedo, Isidro |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Economía Cuantitativa |
Palabras chave: | Modelos econométricos | Mercados marítimos intemacionais | Econometric models | lntemational shipping markets | |
Data: | 1999 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Frías Pinedo, I. (1999). Modelo econométrico integrado do transporte internacional por vía marítima, 1973-1992. Revista Galega de Economía, 8(1), 51-70. |
Resumo: | Neste artigo preséntase un modelo economélrico integrado do mercado de fretes ma·
ritimos nos mercados de carga seca e líquidos a granel. En primeiro lugar, realizase unha análise das principais variables relacionadas co transporte internacional por vía maritima A continuación, estimase un modelo de !retes a curto prazo que consta de catro ecuacíóns de comportamenlo e dunha identidade. Nas catro ecuacións de comportamenlo explicase o funcionamento do prezo dos fretes a curto, a renda dos contratos de alugueiro, a participación dos cargueiros polivalentes ("combinad carriers") nos mercados que se consideran e a tonelaxe da flota inactiva. Finalmente, son estimadas as ecuacións que explican o funcionamento do mercado de fretes no longo prazo: a oferta de buques para o despezamento e o volume e os prezos dos buques de nova construcción In this paper; an integrated econometric model of shipping markets for dry cargo and oil is presentad. First of all; the evolulion of the main variables related lo intemational seabome trade is analysed; and then an econometric model; made of four behavioural equations and an equality; is estimated. Freight rate; timecharter rent; the proportion of combinad carriers in each market and the lay-up tonnage are explained in the behavioural equations. Finally; the equation that explains the long-term performance of the shipping markets is estimated; i.e. broke-up tonnage; and new-buildings tonnage and prices |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19022 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EC/008-Vol.8, Núm. 1 (1999) [19]
- ECOC-Artigos [81]