Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A identificación do superdotado a través dos seus estilos de aprendizaxe: resultados dun estudo

  • Autores: Teresa Sánchez, Carmen María Pomar Tojo, Olga Díaz Fernández
  • Localización: Quinesia: Revista de educación especial, ISSN 0212-5943, Nº. 35, 2005, págs. 37-58
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • O proceso de identificación dos suxeitos superdotados e de altas capacidades veuse definindo en función do modelo de superdotación mantido. Na actualidade mantense a necesidade e significatividade dun proceso amplo no que se inclúan valoracións da capacidade creativa, parciais avaliacións das capacidades cognitivas e metacognitivas e informacións referidas aos contextos familiar e escolar e á relación do suxeito con estes contextos.

      No traballo que presentamos chegamos á conclusión de que o estilo de aprendizaxe pode ser considerado como unha nova variable que debe ser incluída no proceso de identificación dos superdotados.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno