Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Tutoretza-ekintzatik Tutoretza-Interakziora (TI) Goi Mailako ikasketetan.

David Pastor Andrés, Monike Gezuraga Amundarain, Leire Darretxe Urrutxi, Íñigo Rodríguez Torres

  • euskara

    Joan den mendeaz geroztik, ekarpen ugari egin dira, eta horrek agerian uzten du zer-nolako garrantzia duten zenbait funtziok, hala nola orientazioak, aholkularitzak eta abarrek unibertsitatean. Europako Uniberstitate Eremuak (EUE), hala ere, garrantzi hori azpimarratu du, eta, gainera, ikasleak ikaskuntza-prozesuaren erdigunean jarri nahi izan ditu. Hala ere, askotan, arau eta protokolo-esparru desberdinak izateak, paperaren gaineko tutoretza ulertzeko eta/edo kontzeptualizatzeko modu batzuetan aurrera egiteak ez du benetako islarik izan praktikan. Lan honek tutoretza ulertzeko modu berri baten izateko arrazoia mugatu nahi du, tutoretza-interakzioaren kontzepturantz igarotzearen aldeko apustua eginez. Metodologiari dagokionez, berrikuspen teoriko bat egin dugu funtsezko gaiak zehaztu ahal izateko. Funtsezko gai horiek haien esanahia eta helburua ulertzen lagundu digute, eta interakzio horren azpian dauden hainbat eredu ulertzeko aukera ematen digute. Berrikuspen horren bidez tutoretzak garapen integrala sustatu behar duela ikusten dugu, eta, horretarako, unibertsitatearen lana funtsezkoa da. Amaitzeko, tutoretza-interakzioari (TI) buruzko definizio propioa ematen da, aztergai konplexu hori ikusarazteko.

  • English

    Since the last century, numerous contributions have drawn our attention to the relevance of functions such as guidance, counselling, etc. in the higher education system. The European Higher Education Area (EHEA), if possible, has underlined this importance, trying to put the student at the centre of the learning process, however, often, the fact of having provided us with different regulatory frameworks, protocols, having advanced in some ways of understanding and/or conceptualizing tutoring on paper, has not caused an effective reflection in practice. This paper aims to delimit the rationale for a new way of understanding tutoring, betting on moving towards the concept of tutorial interaction (TI). Methodologically speaking, we have carried out a theoretical review that could outline key questions that help us to understand its meaning, its purpose and that allow us to understand different models that underlie this interaction. Through this review we observed that tutoring should promote integral development and for this, the work of the university is key. We conclude with our own definition of TI that aims to provide a glimpse of this complex object of study.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus