Axuda
¿En qué podemos ayudarle?
×
Buscar en la ayuda
Buscar
¿En qué podemos ayudarle?
×
Buscar en la ayuda
Buscar
Ir ao
c
ontido
B
uscar
R
evistas
T
eses
C
o
ngresos
m
étricas
Axuda
Cambiar idioma
Idioma
català
Deutsch
English
español
euskara
français
galego
italiano
português
română
Cambiar
Aplicación de la mentorización creativa como metodología docente en el autoaprendizaje entre estudiantes. El caso de los talleres de Arquitectura e Ingeniería.
Carlos Miguel Iglesias Sanz
[1]
[1]
Universidad San Pablo
Universidad San Pablo
México
Localización:
La Universidad innova en metodologías y herramientas
/
Vicenta Gisbert Caudeli
(
ed. lit.
),
Purificación Cruz Cruz
(
ed. lit.
),
Alberto Dafonte Gómez
(
ed. lit.
), 2024,
ISBN
978-3-631-91602-5,
páxs.
133-146
Idioma:
español
Texto completo no disponible
(Saber máis ...)
Acceso de usuarios rexistrados
Entrar
Esqueceu o seu contrasinal?
¿Es nuevo?
Regístrese
Vantaxes de rexistrarse
Dialnet Plus
Opcións de compartir
Opcións de contorno
suxestión/errata
©
2001-2025
Fundación Dialnet
· Todos os dereitos reservados
Dialnet Plus
Accesibilidade
Aviso Legal
Coordinado por:
I
nicio
B
uscar
R
evistas
T
eses
C
o
ngresos
m
étricas
Axuda
R
e
xistrarse