arrow_back Volver a la revista RUSC. Universities and Knowledge Society Journal

¿Cómo son los MOOC sobre educación? Un análisis de cursos de...

Total de citas: 6

Artículo citado
Model for democratisation of the contents hosted in MOOCs (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 3-14
Self-motivation challenges for student involvement in the Open Educational Movement with MOOC (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 91-103
Indicators of pedagogical quality for the design of a Massive Open Online Course for teacher training (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 104-118
A Cluster Analysis of MOOC Stakeholder Perspectives (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 74-90
Beyond objective testing and peer assessment : alternative ways of assessment in MOOCs (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 119-130
Comparative between quality assessment tools for MOOCs : ADECUR vs Standard UNE 66181: 2012 (2015) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 131-144