Enseñanza técnico-digital en los estudios de Periodismo en España : hacia una formación híbrida genérica y especializada en lenguajes y formatos
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 5
|
4 |
YouTube como herramienta para el aprendizaje informal
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 19
|
3 |
Body and diet as sales pitches : Spanish teenagers’ perceptions about influencers’ impact on ideal physical appearance
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 4
|
2 |
Paradigm changes and new challenges for media education : Review and science mapping (2000-2021)
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 1
|
2 |
No need for the needle. A qualitative analysis of the antivax movement in Romania
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 14
|
2 |
Knowing how to share and to protect oneself : key factors on digital cybercritical education for children
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 6
|
2 |
Análisis de los estudios universitarios en Publicidad en España : Propuesta de formación online para el futuro profesional
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 6
|
2 |
La voz del periodismo en las redes sociales : cartografía y funciones del community manager de medios informativos como nuevo actor de la comunicación periodística
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 16
|
2 |
Intellectual and thematic structure of Communication research in Scopus (1980–2020). A comparative perspective among Spain, Europe, and Latin America
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 9
|
2 |
Thanks for joining our life : Intimacy as performativity on YouTube parenting vlogs
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 3
|
2 |
Disinformation and hate speech toward female sports journalists
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 11
|
2 |
Maquiavelismo y deseo de querer ser youtuber y/o influencer en las generaciones Z y Alfa
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 12
|
2 |
Emergencia del populismo en España : marcos metafóricos de Vox y de su comunidad online durante las elecciones generales de 2019
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 10
|
1 |
The value of podcasts to journalism : analysis of digital native media brands’ offerings, production and publishing in Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 5
|
1 |
Influence of government communication on risk perception. An analysis based on the context of the sixth wave of Covid-19 in Madrid
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 12
|
1 |
Transparency of government healthcare websites : a predictive model based on the main public administrations of Chile, Colombia, Ecuador, and Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 13
|
1 |
Brussels will pay for everything. The shaping of the European public sphere before NextGenerationEU
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 3
|
1 |
Estudios de grado, master y doctorado en Comunicación en España tras los 50 años de su instauración
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 3
|
1 |
Metaverse and education : the pioneering case of Minecraft in immersive digital learning
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 8
|
1 |
Podcast fandom in Europe : Audio audiences’ participation in a digital context
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 16
|
1 |
Characteristics of the Spanish podcast sphere. Between democratization and commercial logic
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 4
|
1 |
Radio does not die on the air : Podcasting and on-demand broadcast strategies among speech-based radio stations
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 6
|
1 |
Audio communication in the face of the renaissance of digital audio
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 1
|
1 |
Integrated research model for web interfaces : toward a taxonomy of quantitative and qualitative analysis for digital native media
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 17
|
1 |
Educational influence of knowledge of the masked presence of alcohol on Instagram on behavior change
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 2
|
1 |
The daily news podcast ecosystem from the strategy and business model perspectives
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 9
|
1 |
Effects of narrative-persuasive frames on Twitter regarding blood donation : pride versus empathy and people versus numbers
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 6
|
1 |
The branded podcast as a new brand content strategy. Analysis, trends and classification proposal
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 15
|
1 |