Written discourse development in CLIL at secondary school (2011) ARTICULO Whittaker, Rachel Llinares, Ana McCabe, Anne Language teaching research Vol. 15 Núm. 3 Pág. 343-362

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Influencia del enfoque AICLE en las habilidades de escritura de los alumnos
Influencia del enfoque AICLE en las habilidades de escritura de los alumnos Vol. 26 Núm. 1 Pág. 74-93
2024 Telos
Rojas González, Javier Luna Lara, Eduardo Pizarro Romero, Johanna
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on english as a foreign language reports
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on english as a foreign language reports Núm. 66 Pág. 13-39 ARTICULO
2022 Miscelánea
Martínez Hernández, Ana Isabel
Design and validation of a system of categories to assess the written discourse of L2 English learners
Design and validation of a system of categories to assess the written discourse of L2 English learners Núm. 36 Pág. 159-174 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Corral Robles, Silvia Sánchez Martín, Micaela González Gijón, Gracia
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs Núm. 29 Pág. 49-68 ARTICULO
2021 Complutense Journal of English Studies
Senra Silva, Inmaculada
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students Núm. 35 Pág. 169-184 ARTICULO
2017 Revista de Filología de la Universidad de La Laguna
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
El programa de Seccions Europees i el desenvolupament de l’escriptura en anglès com a llengua estrangera a ESO
El programa de Seccions Europees i el desenvolupament de l’escriptura en anglès com a llengua estrangera a ESO Núm. 2016 Pág. 297-318 ARTICULO
2016 Anuari de l'Educació de les Illes Balears
Gené Gil, Maria
The written competence of Spanish secondary education students in bilingual and non-bilingual programs
The written competence of Spanish secondary education students in bilingual and non-bilingual programs Núm. 24 Pág. 47-61 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
CLIL in three Spanish monolingual communities
CLIL in three Spanish monolingual communities Núm. 15 Pág. 135-158 ARTICULO
2015 Elia
Manzano Vázquez, Borja

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024