Effect of language proficiency and degree of formal training in simultaneous interpreting on working memory and interpreting performance (2012) ARTICULO Tzou, Yeh-Zu Eslami, Zohreh Chen, Hsin-Chin Vaid, Jyotsna International Journal of Bilingualism. interdisciplinary studies of multilingual behaviour Vol. 16 Núm. 2 Pág. 213-227
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness Vol. 37 Núm. 1 Pág. 172-199 ARTICULO | 2024 | Revista española de lingüística aplicada |
Li, Xiangdong
|
Memoria de trabajo e interpretación simultánea Núm. 25 Pág. 413-431 ARTICULO | 2021 | TRANS |
Anssari Naim, Saida
Hernández Sacristán, Carlos
|
Working Memory and Note Quantity Núm. 31 Pág. 479-502 ARTICULO | 2020 | Sendebar |
Amiri, Mojtaba
Dabaghi, Azizollah
Nejadansari, Dariush
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024