Effect of language proficiency and degree of formal training in simultaneous interpreting on working memory and interpreting performance (2012) ARTICULO Tzou, Yeh-Zu Eslami, Zohreh Chen, Hsin-Chin Vaid, Jyotsna International Journal of Bilingualism. interdisciplinary studies of multilingual behaviour Vol. 16 Núm. 2 Pág. 213-227

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness Vol. 37 Núm. 1 Pág. 172-199 ARTICULO
2024 Revista española de lingüística aplicada
Li, Xiangdong
Memoria de trabajo e interpretación simultánea
Memoria de trabajo e interpretación simultánea Núm. 25 Pág. 413-431 ARTICULO
2021 TRANS
Anssari Naim, Saida Hernández Sacristán, Carlos
Working Memory and Note Quantity
Working Memory and Note Quantity Núm. 31 Pág. 479-502 ARTICULO
2020 Sendebar
Amiri, Mojtaba Dabaghi, Azizollah Nejadansari, Dariush

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024