How does the online service level influence consumers’ purchase intentions before a transaction? A formative approach (2016) ARTICULO Küster Boluda, Inés Vila López, Natalia Canales Ronda, Pedro European journal of management and business economics Vol. 25 Núm. 3 Pág. 111-120

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teoría de señales para el diseño eficiente de dominios web
Teoría de señales para el diseño eficiente de dominios web
2022 Universidad de La Rioja
Di Pierri, Carla
The Effects of Celebrity Endorsements towards Purchase Intention among Malaysian Millennials
The Effects of Celebrity Endorsements towards Purchase Intention among Malaysian Millennials Vol. 4 Núm. 14 Pág. 116-124
2019 Religación
Abd Aziz, Zarith Delaila Omar, Muhamad Khalil Ariffin, Shahira
Smart tourism destination triggers consumer experience
Smart tourism destination triggers consumer experience Vol. 27 Núm. 1 Pág. 6-25 ARTICULO
2018 European journal of management and business economics
Liberato, Pedro Manuel da Costa Alén González, María Elisa Liberato, Dália Filipa Veloso de Azevedo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-sept.-2024