When does (mis)fit in customer orientation matter for frontline employees' job satisfaction and performance? (2016) Menguc, Bulent Auh, Seigyoung Katsikeas, Constantine S. Jung, Yeon Sung Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 80 Núm. 1 Pág. 65-83

  • Número de citas: 1 (0.0% autocitas)

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perception, Gap and Reflection of Service-Oriented Organizational Citizenship Behaviors from the Perspective of Banking Employees and Customers in Indonesia
Perception, Gap and Reflection of Service-Oriented Organizational Citizenship Behaviors from the Perspective of Banking Employees and Customers in Indonesia Vol. 5 Núm. 23 Pág. 118-125
2020 Religación
Harsono, Soni Widyantoro, Harry Prawitowati, Tjahjani Rachmat, Basuki

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024