E-moderating and E-tivities (2016) ARTICULO Pineda, Jorge E. Tamayo Cano, Luis Hernando Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 18 Núm. 1 Pág. 97-114
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Experiences of English as Foreign Language student using ICT in their learning process Núm. 24 Pág. 141-165 | 2022 | Gist |
Silva Perdomo, Julian Dario
Duero Naranjo, María Soledad
Castañeda, Jairo Enrique
|
Effectiveness of E-learning Environments in Developing Skills for Designing E-tivities Based on Gamification for Teachers of Technology in Gaza Núm. 22 Pág. 15 ARTICULO | 2021 | Education in the knowledge society (EKS) |
Firwana, Akram
Abu Shouqer, Mohammed
Aqel, Magdy
|
An Online English Teaching Experience During Covid-19 Pandemic Vol. 42 Núm. 80 Pág. 203-220 ARTICULO | 2021 | Lingüística y Literatura |
Lopera Medina, Sergio
|
Tecnología y analítica del aprendizaje Vol. 41 Núm. 2 Pág. 150-168 | 2021 | Revista Científica |
Contreras Bravo, Leonardo-Emiro
Tarazona Bermúdez, Giovanny Mauricio
Rodríguez, Ignacio M.
|
Las TIC/TAC Vol. 13 Núm. 2 Pág. 109-149 | 2020 | Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía |
Álvarez-Quiroz, Glenis-Bibiana
Vélez de la Calle, Claudia
Londoño Vásquez, David Alberto
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Aug-2024