E-moderating and E-tivities (2016) ARTICULO Pineda, Jorge E. Tamayo Cano, Luis Hernando Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 18 Núm. 1 Pág. 97-114

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Experiences of English as Foreign Language student using ICT in their learning process
Experiences of English as Foreign Language student using ICT in their learning process Núm. 24 Pág. 141-165
2022 Gist
Silva Perdomo, Julian Dario Duero Naranjo, María Soledad Castañeda, Jairo Enrique
Effectiveness of E-learning Environments in Developing Skills for Designing E-tivities Based on Gamification for Teachers of Technology in Gaza
Effectiveness of E-learning Environments in Developing Skills for Designing E-tivities Based on Gamification for Teachers of Technology in Gaza Núm. 22 Pág. 15 ARTICULO
2021 Education in the knowledge society (EKS)
Firwana, Akram Abu Shouqer, Mohammed Aqel, Magdy
An Online English Teaching Experience During Covid-19 Pandemic
An Online English Teaching Experience During Covid-19 Pandemic Vol. 42 Núm. 80 Pág. 203-220 ARTICULO
2021 Lingüística y Literatura
Lopera Medina, Sergio
Tecnología y analítica del aprendizaje
Tecnología y analítica del aprendizaje Vol. 41 Núm. 2 Pág. 150-168
2021 Revista Científica
Contreras Bravo, Leonardo-Emiro Tarazona Bermúdez, Giovanny Mauricio Rodríguez, Ignacio M.
Las TIC/TAC
Las TIC/TAC Vol. 13 Núm. 2 Pág. 109-149
2020 Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía
Álvarez-Quiroz, Glenis-Bibiana Vélez de la Calle, Claudia Londoño Vásquez, David Alberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Aug-2024