Comparing the Effectiveness on Student Achievement of a Student Response System versus Online WebCT Quizzes (2006) Bunce, Diane M. VandenPlas, Jessica R. Havanki, Katherine L. Journal of chemical education Vol. 83 Núm. 3 Pág. 488-493

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Empowerment through Inclusiveness and Collaboration
Empowerment through Inclusiveness and Collaboration Vol. 101 Núm. 7 Pág. 2593-2595
2024 Journal of chemical education
Komperda, Regis
Médiations pédagogiques en jeu à l’heure des systèmes numériques interactifs : une revue de littérature narrative et critique
Médiations pédagogiques en jeu à l’heure des systèmes numériques interactifs : une revue de littérature narrative et critique Núm. 221 Pág. 119-155 ARTICULO
2023 Revue française de pédagogie
Detroz, Pascal Younes, Nathalie
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance Núm. 9 Pág. 88-96 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Rodríguez Prieto, Juan Pablo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024