Comparing the Effectiveness on Student Achievement of a Student Response System versus Online WebCT Quizzes (2006) Bunce, Diane M. VandenPlas, Jessica R. Havanki, Katherine L. Journal of chemical education Vol. 83 Núm. 3 Pág. 488-493
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Empowerment through Inclusiveness and Collaboration Vol. 101 Núm. 7 Pág. 2593-2595 | 2024 | Journal of chemical education |
Komperda, Regis
|
Médiations pédagogiques en jeu à l’heure des systèmes numériques interactifs : une revue de littérature narrative et critique Núm. 221 Pág. 119-155 ARTICULO | 2023 | Revue française de pédagogie |
Detroz, Pascal
Younes, Nathalie
|
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance Núm. 9 Pág. 88-96 ARTICULO | 2014 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Rodríguez Prieto, Juan Pablo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024