The use of pre-/posttest and self-assessment tools in a French pronunciation course (2014) Lappin-Fortin, Kerry Rye, B. J. Foreign language annals Vol. 47 Núm. 2 Pág. 300-320

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El efecto Dunning-Kruger en la autoevaluación del español como L2
El efecto Dunning-Kruger en la autoevaluación del español como L2 Vol. 37 Núm. 1 Pág. 27-56 ARTICULO
2024 Revista española de lingüística aplicada
Santamaría Busto, Enrique
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness
Teaching listening for interpreting through mind mapping Students’ attitudes and its effectiveness Vol. 37 Núm. 1 Pág. 172-199 ARTICULO
2024 Revista española de lingüística aplicada
Li, Xiangdong
Teaching translation and interpreting courses to students’ lacks and wants
Teaching translation and interpreting courses to students’ lacks and wants Núm. 78 Pág. 159-192 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Li, Xiangdong
Teaching English oral presentations as a situated task in an EFL classroom
Teaching English oral presentations as a situated task in an EFL classroom Vol. 51 Núm. 98 Pág. 359-381 ARTICULO
2018 Revista signos
Li, Xiangdong

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Oct-2024