A reassessment of frequency and vocabulary size in L2 vocabulary teaching (2014) Schmitt, Norbert Schmitt, Diane Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 47 Núm. 4 Pág. 484-503

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Vocabulary learning strategies of university students
Vocabulary learning strategies of university students Núm. 41 Pág. 4 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Al Fraidan, Abdullah Fakhri Alamdar, Ebrahim
Association of lexical and collocation knowledge:
Association of lexical and collocation knowledge: Núm. 21 Pág. 67-96 ARTICULO
2024 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Kim, Sung-Yeon Shin, Dongkwang Kim, Kyung Sook
Profiling lexical coverage in EMI academic seminars
Profiling lexical coverage in EMI academic seminars Núm. 47 Pág. 227-250 ARTICULO
2024 Ibérica
Castellano Risco, Irene Olga
La lengua de explicación en la presentación del vocabulario y sus efectos en la adquisición léxica en español LE/L2
La lengua de explicación en la presentación del vocabulario y sus efectos en la adquisición léxica en español LE/L2 Núm. 39 Pág. 187-204
2023 ELUA
Hidalgo Gallardo, Matías
Creation and validation of a bilingual test to estimate aural and written vocabulary size
Creation and validation of a bilingual test to estimate aural and written vocabulary size Núm. 38 Pág. 247-263 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Aoiz Pinillos, Martín
Assessment of L2 English Vocabulary Needs of Turkish University Preparatory Class Students
Assessment of L2 English Vocabulary Needs of Turkish University Preparatory Class Students Vol. 10 Núm. 3 Pág. 239-256
2022 EDU REVIEW
Balcı, Özgül
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO
2022 ES Review. Spanish Journal of English Studies
Castellano Risco, Irene Olga
Unidades temáticas y aspectos del conocimiento léxico en los manuales de ELE
Unidades temáticas y aspectos del conocimiento léxico en los manuales de ELE Vol. 15 Núm. 31 Pág. 179-193 ARTICULO
2021 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Sánchez Gutiérrez, Claudia Helena Robles García, Pablo Alins Breda, Diego
Lexical profile of literary academic articles
Lexical profile of literary academic articles Núm. 42 Pág. 115-138 ARTICULO
2021 Ibérica
Bratić, Vesna Vuković, Milica
Vocabulary in Traditional Chinese Medicine
Vocabulary in Traditional Chinese Medicine Vol. 171 Núm. 1 Pág. 34-61 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Lu, Cailing Coxhead, Averil
Learning vocabulary for IELTS Academic Reading
Learning vocabulary for IELTS Academic Reading Vol. 13 Núm. 1 Pág. 78-102 ARTICULO
2020 Language Value
Serrano, Marta
Vocabulary selection and word repetitions in beginner L2 Spanish textbooks
Vocabulary selection and word repetitions in beginner L2 Spanish textbooks Vol. 19 Núm. 2 Pág. 48-63 ARTICULO
2020 RAEL
Lopez Bastidas, Lani Sánchez Gutiérrez, Claudia Helena
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English Núm. 32 Pág. 7-22 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Kavanoz, Suzan Varol, Burcu
La evaluación de diseños de intervención para el Prácticum como instrumento de formación e investigación en el Máster de Profesorado de Ciencias Sociales
La evaluación de diseños de intervención para el Prácticum como instrumento de formación e investigación en el Máster de Profesorado de Ciencias Sociales Vol. 2 Núm. 2 Pág. 32-49 ARTICULO
2017 Revista Prácticum
Martínez Romera, Daniel David
Student teacher cognition: beliefs about foreign language learning and teaching
Student teacher cognition: beliefs about foreign language learning and teaching Núm. 26 Pág. 22-37 ARTICULO
2017 Encuentro
Nordlund, Marie
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students Núm. 13 Pág. 31-54 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Alejo González, Rafael Piquer Píriz, Ana María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024