Cognitive processes and math performance: a study with children at third grade of basic education (2013) Campos, Isabel S. Almeida, Leandro S. Ferreira, Aristides I. Martinez, Luis F. Ramalho, Glória European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 2 Pág. 421-436
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Self-Regulated Learning and Working Memory Determine Problem-Solving Accuracy in Math Núm. 25 Pág. 1-17 ARTICULO | 2022 | The Spanish Journal of Psychology |
Da Costa Ferreira, Paula
Ferreira, Aristides I.
Da Veiga Simão, Ana Margarida Vieira
Prada, Rui
Paulino, Ana Paula
Rodrigues, Ricardo
|
Modulation of general and specific cognitive precursors to early mathematical competencies in preschool children Vol. 36 Núm. 2 Pág. 405-422 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Aragón Mendizábal, Estíbaliz
Cerda Etchepare, Gamal
Aguilar Villagrán, Manuel
Mera Cantillo, Carlos
Navarro Guzmán, José Ignacio
|
A resolução de problemas de matemática por alunos regulares e com alta capacidade Núm. 1 Pág. 309-313 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Revista de estudios e investigación en psicología y educación |
García Perales, Ramón
Viseu, Floriano
Rocha, Alberto
Almeida, Ana Isabel
Almeida, Leandro S.
|
El contexto sí importa Vol. 9 Núm. 2 Pág. 79-88 ARTICULO | 2016 | European journal of education and psychology |
Esteban García, María
Bernardo Gutiérrez, Ana Belén
Tuero Herrero, Ellián
Cerezo Menéndez, Rebeca
Núñez Pérez, José Carlos
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024