Cognitive processes and math performance: a study with children at third grade of basic education (2013) Campos, Isabel S. Almeida, Leandro S. Ferreira, Aristides I. Martinez, Luis F. Ramalho, Glória European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 2 Pág. 421-436

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Self-Regulated Learning and Working Memory Determine Problem-Solving Accuracy in Math
Self-Regulated Learning and Working Memory Determine Problem-Solving Accuracy in Math Núm. 25 Pág. 1-17 ARTICULO
2022 The Spanish Journal of Psychology
Da Costa Ferreira, Paula Ferreira, Aristides I. Da Veiga Simão, Ana Margarida Vieira Prada, Rui Paulino, Ana Paula Rodrigues, Ricardo
Modulation of general and specific cognitive precursors to early mathematical competencies in preschool children
Modulation of general and specific cognitive precursors to early mathematical competencies in preschool children Vol. 36 Núm. 2 Pág. 405-422 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Cerda Etchepare, Gamal Aguilar Villagrán, Manuel Mera Cantillo, Carlos Navarro Guzmán, José Ignacio
A resolução de problemas de matemática por alunos regulares e com alta capacidade
A resolução de problemas de matemática por alunos regulares e com alta capacidade Núm. 1 Pág. 309-313 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Revista de estudios e investigación en psicología y educación
García Perales, Ramón Viseu, Floriano Rocha, Alberto Almeida, Ana Isabel Almeida, Leandro S.
El contexto sí importa
El contexto sí importa Vol. 9 Núm. 2 Pág. 79-88 ARTICULO
2016 European journal of education and psychology
Esteban García, María Bernardo Gutiérrez, Ana Belén Tuero Herrero, Ellián Cerezo Menéndez, Rebeca Núñez Pérez, José Carlos

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024