Differences in the Written Production of Young Spanish and German Learners (2005) Agustín Llach, María del Pilar Fernández Fontecha, Almudena Moreno Espinosa, Soraya BELLS. Barcelona english language and literature studies Núm. 14 Pág. 5

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Synthetic Phonics in Spanish bilingual education
Synthetic Phonics in Spanish bilingual education Núm. 39 Pág. 299-314 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Antropova, Svetlana Carrasco Polaino, Rafael Anguita Acero, Juana María
The Effectiveness of Error Analysis in Translation Classes. A Pilot Study
The Effectiveness of Error Analysis in Translation Classes. A Pilot Study Núm. 22 Pág. 49-59 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Presada, Diana Badea, Mihaela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024