Using Lex30 to measure the L2 productive vocabulary of Spanish primary learners of EFL (2005) ARTICULO Jiménez Catalán, Rosa María Moreno Espinosa, Soraya VIAL, Vigo international journal of applied linguistics Núm. 2 Pág. 27-44

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Glossing and L2 vocabulary learning through dynamic instruction in the context of Primary Education
Glossing and L2 vocabulary learning through dynamic instruction in the context of Primary Education Núm. 16 Pág. 1-10 ARTICULO
2021 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Alcaraz Mármol, Gema
Aprendizaje de vocabulario en segunda lengua en educación primaria
Aprendizaje de vocabulario en segunda lengua en educación primaria Núm. 59 Pág. 43-62
2021 RLA
Alcaraz Mármol, Gema
Desmontando el clásico
Desmontando el clásico Núm. 26 Pág. 113-125 ARTICULO
2017 Encuentro
Alcaraz Mármol, Gema Jiménez-Cervantes Arnao, María del Mar
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students Núm. 13 Pág. 31-54 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Alejo González, Rafael Piquer Píriz, Ana María
Playing with words
Playing with words Vol. 40 Núm. 25 Pág. 75-90 ARTICULO
2015 Docencia e Investigación
Alcaraz Mármol, Gema Jiménez-Cervantes Arnao, María del Mar
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO
2014 RAEL
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language Núm. 18 Pág. 149-160 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Alcaraz Mármol, Gema

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024