A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy (2020) Giraldo, Frank Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200
- Número de citas: 6 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
EFL teachers’ writing assessment literacy Núm. 40 Pág. 57-74 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Weng, Fanrong
|
Efl in-service teachers’ self-reported perspectives on english language assessment Núm. 76 Pág. 40-61 | 2022 | Nueva Revista del Pacífico |
Díaz Larenas, Claudio Heraldo
Tagle Ochoa, Tania
Ortiz Navarrete, Mabel
Gómez Paniagua, Juan Fernando
|
Colombian Scholars’ Discussion About Language Assessment Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-245 | 2022 | Profile |
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
|
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy and Teachers’ Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
A Reflection on Initiatives for Teachers’ Professional Development Through Language Assessment Literacy Vol. 23 Núm. 1 Pág. 197-213 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024