Teachers' beliefs about the role of prior language knowledge in learning and how these influence teaching practices (2011) ARTICULO De Angelis, Gessica International journal of multilingualism Vol. 8 Núm. 3 Pág. 216-234

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
De la théorie à l’action
De la théorie à l’action Vol. 80 Núm. 2 Pág. 134-157
2024 Canadian modern language review
Jasor, Ingrid Paquet, Pierre-Luc Woll, Nina
Teaching and learning in a multilingual Europe
Teaching and learning in a multilingual Europe Vol. 37 Núm. 2 Pág. 293-320 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Dockrell, Julie E. Papadopoulos, T. C. Mifsud, C. L. Bourke, L. Vilageliu, O. Bešić, E. Seifert, S. Gasteiger-Klicpera, B. Ralli, A. Dimakos, I. Karpava, S. Martins, M. Sousa, O. Castro, S. Søndergaard Knudsen, H. B. Donau, P. Haznedar, B. Mikulajová, M. Gerdzhikova, N.
Cultura, lengua y educación multilingüe
Cultura, lengua y educación multilingüe Vol. 74 Núm. 3 Pág. 121-137 ARTICULO
2022 Bordón
Failasofah, Failasofah Mukminin, Amirul Masbirorotni, Masbirorotni Abrar, Mukhlash Fajaryani, Nunung Fortunasari, Fortunasari Hidayat, Marzul Habibi, Akhmad
El multilingüisme a l’escola
El multilingüisme a l’escola Núm. 68 Pág. 125-147 ARTICULO
2020 Caplletra
Portolés, Laura

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024