A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction (2014) ARTICULO Fernández Fontecha, Almudena Canga Alonso, Andrés IJES. international journal of English studies Vol. 14 Núm. 1 Pág. 27-48

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Alonso Arruabarrena, Irene Lasagabaster Herrarte, David
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Are CLIL Teachers-to-be Motivated? A Qualitative Study
Are CLIL Teachers-to-be Motivated? A Qualitative Study Núm. 30 Pág. 47-67 ARTICULO
2021 Babel A.F.I.A.L.
Pozo Beamud, Marta del
Las variables afectivas y la educación bilingüe
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO
2020 Ensayos
Pozo Beamud, Marta del
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar Núm. 19 Pág. 177-204 ARTICULO
2019 Elia
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Hill, Thomas Matthew
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures Vol. 2 Núm. 66 Pág. 119-143
2019 Letras
Castro García, Damaris
Are CLIL Students More Motivated?
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Navarro-Pablo, Macarena García Jiménez, Eduardo
Exploring motivation and clil
Exploring motivation and clil Núm. 19 Pág. 123-136 ARTICULO
2018 Odisea
Pozo Beamud, Marta del
El uso del juego y la metodología CLIL como recursos innovadores en educación secundaria obligatoria
El uso del juego y la metodología CLIL como recursos innovadores en educación secundaria obligatoria Núm. 36 Pág. 2 ARTICULO
2018 Revista DIM
Adelantado Renau, Mireia Beltran Valls, María Reyes Moliner Urdiales, Diego
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language?
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Castro García, Damaris
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL Núm. 0 Pág. 2625-2630 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
García Fernández, Beatriz Nieto Moreno de Diezmas, Esther Ruiz Gallardo, José Reyes
Gender effects on strategic competence
Gender effects on strategic competence Núm. 17 Pág. 47-70 ARTICULO
2017 Elia
Basterrechea Lozano, María Martínez Adrián, María Gallardo del Puerto, Francisco
Trazos para el diseño del perfil competencial de la figura del maestro bilingüe
Trazos para el diseño del perfil competencial de la figura del maestro bilingüe Vol. 74 Núm. 264 Pág. 357-380 ARTICULO
2016 Revista española de pedagogía
Melara Gutiérrez, Francisco González López, Ignacio
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Fernández Fontecha, Almudena
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO
2014 Miscelánea
Canga Alonso, Andrés Fernández Fontecha, Almudena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024