Narrative Knowledging in TESOL (2011) Barkhuizen, Gary TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 45 Núm. 3 Pág. 391-414
- Número de citas: 20 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 14 FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 2 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Emotional Journey of Female Novice Researchers in Mexico Vol. 6 Núm. 1 Pág. 36-53 ARTICULO | 2024 | ÑEMITỸRÃ |
Salas Serrano, Leticia Araceli
Flores Salgado, Elizabeth
|
Incidencia de una intervención educativa en la motivación a la lectura de estudiantes vulnerables Vol. 23 Núm. 1 Pág. 1 | 2023 | Actualidades Investigativas en Educación |
Munita Jordán, Felipe
Zuluaga, Katty León
|
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Gómez Gaitán, Sandra Viviana
Forero Mondragón., Alber Josué
Largo, José David
|
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-17 ARTICULO | 2023 | Íkala |
Ubaque Casallas, Diego
|
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-22 | 2022 | HOW |
Fen Liu, Yi
|
Aproximación a las creencias de docentes chilenos sobre el uso de recursos audiovisuales Núm. 25 Pág. 2203 ARTICULO | 2022 | Hachetetepé |
Suazo Muñoz, Constanza
Ambròs Pallarès, Alba
|
Mentoring Language Student-Teachers Vol. 24 Núm. 2 Pág. 133-147 | 2022 | Profile |
Aguirre Garzón, Edgar Augusto
Ubaque Casallas, Diego
|
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260 | 2022 | Profile |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
|
“I’m Here and I Am Queer” Núm. 53 Pág. 91-106 ARTICULO | 2021 | Folios |
Castañeda Peña, Harold Andrés
Ubaque Casallas, Diego
|
The Socio-Emotional Influence of Past Teachers on Novice English Teachers’ Beliefs Vol. 23 Núm. 2 Pág. 215-230 | 2021 | Profile |
Rosas Maldonado, Maritza
Durán-Castro, Macarena
Martin, Annjeanette
|
“Volver a la lectura”, o la importancia de la lectura personal en la formación continua del profesorado en didáctica de la lengua y la literatura Vol. 23 Núm. 3 Pág. 413-430 ARTICULO | 2019 | Profesorado |
Munita Jordán, Felipe
|
Critical Incidents of Transnational Student-Teachers in Central Mexico Vol. 20 Núm. 1 Pág. 137-150 | 2018 | Profile |
Serna Gutiérrez, Jose Irineo Omar
Mora Pablo, Irasema
|
Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-64 | 2018 | Profile |
Gómez Vásquez, Leidy Yisel
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
La narrativa reflexiva como forma de evaluación programática Vol. 1 Núm. 61 Pág. 93-121 | 2017 | Letras |
Martínez Arbelaiz, Asunción
|
Prácticas didácticas, creencias y hábitos lectores del profesor en una escuela exitosa en la promoción lectora Vol. 15 Núm. 2 Pág. 77-97 ARTICULO | 2016 | Ocnos |
Munita Jordán, Felipe
|
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities Núm. 12 Pág. 96-114 ARTICULO | 2016 | Gist |
Sarasa, María Cristina
|
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico Vol. 18 Núm. 1 Pág. 115-127 ARTICULO | 2016 | Profile |
Crawford, Troy
Mora Pablo, Irasema
Lengeling, Martha
|
Spanish pre-service teachers of English Vol. 28 Núm. 1 Pág. 48-72 ARTICULO | 2015 | Revista española de lingüística aplicada |
Barrios, Elvira
|
Bringing in professional experience to a discussion mediated by a blended-learning environment Núm. 24 Pág. 113-134 ARTICULO | 2013 | Digital Education Review |
Rodrigues Correia, Maria da Luz
Mauri Majós, Teresa
Colomina Álvarez, Rosa
|
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts Vol. 6 Núm. 4 Pág. 1-15 ARTICULO | 2013 | Bellaterra |
Said, Selim Ben
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024