Narrative Knowledging in TESOL (2011) Barkhuizen, Gary TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 45 Núm. 3 Pág. 391-414

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Emotional Journey of Female Novice Researchers in Mexico
The Emotional Journey of Female Novice Researchers in Mexico Vol. 6 Núm. 1 Pág. 36-53 ARTICULO
2024 ÑEMITỸRÃ
Salas Serrano, Leticia Araceli Flores Salgado, Elizabeth
Incidencia de una intervención educativa en la motivación a la lectura de estudiantes vulnerables
Incidencia de una intervención educativa en la motivación a la lectura de estudiantes vulnerables Vol. 23 Núm. 1 Pág. 1
2023 Actualidades Investigativas en Educación
Munita Jordán, Felipe Zuluaga, Katty León
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15
2023 Colombian Applied Linguistics
Gómez Gaitán, Sandra Viviana Forero Mondragón., Alber Josué Largo, José David
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-17 ARTICULO
2023 Íkala
Ubaque Casallas, Diego
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-22
2022 HOW
Fen Liu, Yi
Aproximación a las creencias de docentes chilenos sobre el uso de recursos audiovisuales
Aproximación a las creencias de docentes chilenos sobre el uso de recursos audiovisuales Núm. 25 Pág. 2203 ARTICULO
2022 Hachetetepé
Suazo Muñoz, Constanza Ambròs Pallarès, Alba
Mentoring Language Student-Teachers
Mentoring Language Student-Teachers Vol. 24 Núm. 2 Pág. 133-147
2022 Profile
Aguirre Garzón, Edgar Augusto Ubaque Casallas, Diego
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260
2022 Profile
Posada Ortiz, Julia Zoraida
“I’m Here and I Am Queer”
“I’m Here and I Am Queer” Núm. 53 Pág. 91-106 ARTICULO
2021 Folios
Castañeda Peña, Harold Andrés Ubaque Casallas, Diego
The Socio-Emotional Influence of Past Teachers on Novice English Teachers’ Beliefs
The Socio-Emotional Influence of Past Teachers on Novice English Teachers’ Beliefs Vol. 23 Núm. 2 Pág. 215-230
2021 Profile
Rosas Maldonado, Maritza Durán-Castro, Macarena Martin, Annjeanette
“Volver a la lectura”, o la importancia de la lectura personal en la formación continua del profesorado en didáctica de la lengua y la literatura
“Volver a la lectura”, o la importancia de la lectura personal en la formación continua del profesorado en didáctica de la lengua y la literatura Vol. 23 Núm. 3 Pág. 413-430 ARTICULO
2019 Profesorado
Munita Jordán, Felipe
Critical Incidents of Transnational Student-Teachers in Central Mexico
Critical Incidents of Transnational Student-Teachers in Central Mexico Vol. 20 Núm. 1 Pág. 137-150
2018 Profile
Serna Gutiérrez, Jose Irineo Omar Mora Pablo, Irasema
Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies
Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-64
2018 Profile
Gómez Vásquez, Leidy Yisel Guerrero Nieto, Carmen Helena
La narrativa reflexiva como forma de evaluación programática
La narrativa reflexiva como forma de evaluación programática Vol. 1 Núm. 61 Pág. 93-121
2017 Letras
Martínez Arbelaiz, Asunción
Prácticas didácticas, creencias y hábitos lectores del profesor en una escuela exitosa en la promoción lectora
Prácticas didácticas, creencias y hábitos lectores del profesor en una escuela exitosa en la promoción lectora Vol. 15 Núm. 2 Pág. 77-97 ARTICULO
2016 Ocnos
Munita Jordán, Felipe
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities Núm. 12 Pág. 96-114 ARTICULO
2016 Gist
Sarasa, María Cristina
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico Vol. 18 Núm. 1 Pág. 115-127 ARTICULO
2016 Profile
Crawford, Troy Mora Pablo, Irasema Lengeling, Martha
Spanish pre-service teachers of English
Spanish pre-service teachers of English Vol. 28 Núm. 1 Pág. 48-72 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Barrios, Elvira
Bringing in professional experience to a discussion mediated by a blended-learning environment
Bringing in professional experience to a discussion mediated by a blended-learning environment Núm. 24 Pág. 113-134 ARTICULO
2013 Digital Education Review
Rodrigues Correia, Maria da Luz Mauri Majós, Teresa Colomina Álvarez, Rosa
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts Vol. 6 Núm. 4 Pág. 1-15 ARTICULO
2013 Bellaterra
Said, Selim Ben

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024